Com tramitar?
Clicar a “Tramita”, identificar-se amb qualsevol dels mètodes disponibles i omplir les dades que restin de la instància, exposant el tema i sol·licitant una actuació al respecte si cal. Una vegada incorporada la informació, s’haurà de confirmar que les dades siguin correctes per entrar al registre.
Instància Genèrica
Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud al vostre ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s’adapti a la vostra necessitat.
On adreçar-se
Les 24 h. del dia, tots els dies de l’any per a la tramitació telemàtica.
De 8h a 14h de dilluns a divendres, excepte festius per a la tramitació presencial.
Què necessito?
Per tramitar telemàticament es necessari un mitjà d’identificació digital o certificat digital.
Com tramitar?
Clicar a “Tramita”, identificar-se amb qualsevol dels mètodes disponibles i omplir les dades que restin de la instància, exposant el tema i sol·licitant una actuació al respecte si cal. Una vegada incorporada la informació, s’haura de confirmar que les dades siguin corectes per entrar al registre.
Informació adicional del tràmit
Organisme competent/Responsable i Àrea tramitadora
Ajuntament, Serveis interns
Classificació temàtica
Atenció a la ciutadania
Qui el pot demanar
Qualsevol persona
Canal de tramitació
Presencial / Telemàtic / Correu postal
Termini de la Sol·licitud
Durant tot l’any
Requisits prèvis
No existeixen requisits prèvis
Preu/Taxa
Sense cost per el propi tràmit
Dades i documents
No cal aportar documentació adicional
CLIQUEU AQUÍ PER TRAMITAR ELECTRÒNICAMENT |
CLIQUEU AQUÍ PER OBTENIR LA SOL·LICITUD PRESENCIAL |
Normativa
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Termini de resolució
Segons el contingut de la petició expressada a la instància
Silenci administratiu
Segons el contingut de la petició expressada a la instància
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Queixes, Suggeriments i Propostes
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l’estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l’organització.
On adreçar-se?
Les 24 h. del dia, tots els dies de l’any per a la tramitació telemàtica.
De 8h a 14h de dilluns a divendres, excepte festius per a la tramitació presencial.
Normativa aplicable
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 11/2007, del 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
- Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Què necessito?
Per tramitar telemàticament es necessari un mitjà d’identificació digital o certificat digital.
TRAMITA
Sol·licitud d'accés a la Informació Pública
Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d’accés a la informació pública -tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda- de què disposa aquests ens
On adreçar-se
Les 24 h. del dia, tots els dies de l’any per a la tramitació telemàtica.
De 8h a 14h de dilluns a divendres, excepte festius per a la tramitació presencial.
Qui pot demanar-ho?
La persona física, major de 16 anys, a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica que estigui legalment constituïda.
Requisits previs
- Identificació del sol·licitant
- Concreció de la informació que es sol·licita
- Adreça de contacte, preferentment electrònica, a efectes de comunicacions
- Si pertoca, la modalitat que prefereixi per a accedir a la informació sol·licitada
Normativa aplicable
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques
- Llei 40/2015. d’1 d’octubre del Règim Jurídic del Sector Públic
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
- Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
TRAMITA
Autorització de representant
Aquest tràmit permet que una altra persona pot actuar en el seu nom o en nom d’una empresa
On adreçar-se
De 8h a 14h de dilluns a divendres, excepte festius per a la tramitació presencial.
Què necessito?
Necessita aportar:
-
Fotocòpia DNI de la persona física / representant de l’empresa
-
Fotocòpia NIF de l’empresa / DNI de l’interessat
-
Còpia dels poders de representació de la persona (si s’escau)